TOP 5 - nejoblíbenějších zahraničních hráčů

03.10.2016 13:23

TOP 5 - nejoblíbenějších zahraničních hráčů

 

V tomto článku Vám dnes představím mých pět nejoblíbenějších hráčů hrajících v zahraničí. Při sestavování tohoto žebříčku jsem musel spoustu hráčů vyřadit, nakonec vedle výkonnosti nejvíce rozhodovaly osobní sympatie. Všechny vybrané hráče jsem osobně poznal a do mých TOP jsem je zařadil právě proto, že mi při osobním setkání byli velice sympatičtí,a že na mě budí skvělý dojem jak projevem na drahách, tak mimo ně.

 -autor článku je hráčem PSJ Jihlava-

 

5. místo - Vilmoš Zavarko

 

Klub:                     KK ŽP Šport a.s. Podbrezová (SVK)

Reprezentace:        Srbsko

Ročník:                  1988

Světový žebříček:    #1

Proč mu fandím? 

Vilmoš má obdivuhodnou techniku a práci těla. Když má den, tak je prostě neporazitelný. Jeho výkony nad 700 už ani nejdou spočítat. Ale hlavně na něm obdivuji jeho konstantní výkonnost. Je jedno jestli hraje na MS nebo jestli přijede k vám na turnaj, při každém náhozu bude vynikat. Navíc je to opravdový sympaťák. I když je v kuželkách něco jako Bolt v atletice, tak s vámi stejně promluví jako člověk a na kuželně vystupuje tak, že byste ani nepoznali, že se jedná o mistra světa. 

Ukázka hry zde

 

4. místo - Norbert Kiss

 

Klub:                              Szegedi Te (HUN)

Reprezentace:             Maďarsko

Ročník:                           1980

Světový žebříček:         #3

Proč mu fandím?

Na Norbertovi nejvíc obdivuji jeho skvělou techniku a vystupování na dráze. Oproti jiným světovým hráčům se dokáže skvěle vypořádat i s těžšími kuželnami, kde je potřeba upravit techniku hodu - to mu právě umožňuje jeho kvalitní technika. Navíc na dráze působí až ledovým klidem, naprosto koncentrovaně a odhodlaně - u Kisse nemůžete očekávat žádné slavnostní tanečky, ale určitě se těšte na profesionální výkon.

Ukázka hry zde

 
 

3. místo - Thomas Schneider

 

Klub:                     SKV Rot-Weiss Zerbst 1999 (GER)

Reprezentace:           Německo

Ročník:                  1980

Světový žebříček:    #4

Proč mu fandím?

Thomas je zástupce mé oblíbené německé školy. Němcům sice v posledních letech trochu ujíždí vlak, co se techniky týká, ale německá kuželkářská tradice je fascinující. Pro mě osobně jsou nejlepší týmy právě ty německé. Když jsem viděl Zerbst, připadal jsem si opravdu jako když sleduji profesionální sportovní tým se vším všudy. Jejich dispiplína a až strojová technika je obdivuhodná. Nicméně, Thomase mám rád hlavně proto, že z té chladné masky dokáže vystoupit a mimo dráhy je opravdovým sympaťákem, kterému od té doby, co při Lize mistrů proti Jihlavě fandil i nám, prostě musím fandit. 

Ukázka hry zde

 
 
 

2. místo - Nicolae Lupu

 

Klub:                    SKC 1947 Victoria Bamberg (GER)

Reprezentace:         Rumunsko 

Ročník:                 1967

Světový žebříček:    #13

Proč mu fandím?

Lupu je obrovská persóna. Pro mě legenda sportu. I když už je jeho technika ze staré školy, pořád dokáže hrát skvělé kuželky. Navíc na dráze je živel. Obrovský živel, který je ve formě k nezastavení. Někomu můžou být jeho emoce až protivné, ale pro mě je to ideál temperamentního typu hráče, který do hry dává všechny emoce. Takovýho chlapca prostě chcete v týmu! Lupu jak působí na dráze, pusobí i mimo ni. Měl jsem to štěstí ho několikrát potkat, a vždy ho byla plná kuželna, parkoviště, restaurace,... zkrátka to, kde zrovna byl. Obrovský sympaťák a srandista je tenhle Černokněžník z Rumunska!

Ukázka hry zde

 

1. místo - Boris Benedik

 

 

Klub:                     SKV Rot-Weiss Zerbst 1999 (GER)

Reprezentace:          Makedonie

Ročník:                  1966

Světový žebříček:    #38

Proč mu fandím?

Pro mě jasná jednička a nejlepší hráč na světě. Od doby co jsem ho poprvé viděl hrát mu fandím. Pro mě je Boris kuželkářský vzor a jsem velkým obdivovatele jeho techniky. Navíc. Na dráze je to naprostý válec. Vidět ho hrát je skvělý zážitek, hlavně pro to, že jeho hra není založená jenom na hodovkách, ale dokáže hrát opravdu precizně do figur. Osobní setkání s Borisem je jeden z mých nejlepších kuželkářských zážitků. Při osobním setkání z něj čiší velké charisma, rozdává úsměvy na celou kuželnu a nešetří slovem.
 
 
 
 
Tak to bylo mých 5 oblíbených hráčů. A kdo by patřil mezi ty Vaše? 
Pište nám na fórum nebo do komentářů na FB!